wtorek, 15 października 2013

Home, sweet home

Dom to miejsce,gdzie powinniśmy czuć się najlepiej na świecie. Miejsce,gdzie odpoczywamy od zgiełku dnia codziennego, od problemów, gdzie znajdujemy ukojenie, śmiejemy się, wspólnie gotujemy, oglądamy ciekawe filmy. Wystrój domu powinien zdradzać gust jego właściciela. Patrząc na poszczególne pomieszczenia nieraz czujemy się jakbyśmy wniknęli głęboko w duszę innego człowieka.
Ostatnio modną inwestycją są meble modernistyczne, proste w formie, szlachetne w kształcie i ponoć - ponadczasowe. Przyznam się,że ja nie jestem fanką takich rozwiązań, gdyż według mnie brakuje im przytulności. Na nic mi meble, które co prawda bielą swą olśniewają każdego kto wchodzi do mojego domu, ale olśniewać przestają, gdy na tę głęboką biel spadnie kropla sosu pomidorowego. I nie wygląda to niestety jak rumieniec na białych policzkach królewny Śnieżki, ale jak nieumiejętność utrzymania czystości. 
W swojej niechlujności wolę więc miejsca zagracone,przytulne, w których nie jest żal zostawić dwójki dzieci podczas bitwy na ziemniaki. Wnętrza, które kuszą i przywołują,mówią "chodź, przyjdź, usiądź, zobacz, zostań" zamiast " stój i patrz, ale nie dotykaj". Dzisiaj więc wrzucam parę inspiracji takiego domu, mebli, dodatków, które mnie osobiście przywołują i zdecydowanie docierają do mojego serducha :) Sporo z nich można zrobić własnoręcznie,co jest dodatkową frajdą dla lubiących DIY i wyzwania :)

www.wstaw.pl

www.pintrest.com

ikea.pl

ikea.pl

www.pinterest.com

zszywka.pl

pinterest.com

www.homenumberone.se

pinterest.com

pinterest.com

wpina.pl

makeittasty.pl

pinterest.com

kobiecegadzety.pl

stylowi.pl

pinterest.com

deccoria.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz