wtorek, 9 grudnia 2014

Magiczne miejsca na wesele na Dolnym Śląsku vol 2

Dzisiaj drugi post z serii- magiczne miejsca na wesele. Sama miałam nie lada problem, żeby wymyślić miejsce, w którym mógłby odbyć się mój ślub. Chcąc nie chcąc, mój folder "sale weselne" zawiera z miliard ofert od różnych usługodawców. Dzisiaj chciałam przedstawić miejsce, które urzekło mnie absolutnie,całkowicie.

Pałac Konary, położony jest ok.60 km od Wrocławia. Przepiękny budynek, bardziej willa niż faktycznie pałac, otoczony jest parkiem ze starodrzewiem. Miejsce ma niesamowity klimat. Sam budynek, prosty w wyglądzie, odnowiony, bardzo elegancki. Sale weselne są urządzone z klasą, bez zbędnych ozdób, a jednocześnie posiadają swój niepowtarzalny styl.  Na plus piękne krzesła, których nie trzeba chować pod pokrowcami (których nie cierpię!). Minus dla Wrocławian? Daleko. Ale może skusi się ktoś z okolicy :)
Tym co ujęło moje serce jest przepiękna kaplica,z urokliwymi malowidłami ściennymi
. Nawet ja- zagorzała przeciwniczka kościołów i ich "majestatycznego" wyglądu,patrząc na te zdjęcia ma ciepło w serduchu i myślę sobie "Tak! Chciałabym tu wziąć ślub!".

Jeszcze jedna gratka. Jest możliwość wzięcia ślubu na dworze!

2 komentarze: