wtorek, 2 grudnia 2014

Prezenty na Mikołajki DIY

Dzisiaj spojrzawszy na kalendarz złapałam się za głowę. Dopiero co jechaliśmy na majówkę,a tu już grudzień! Mój ulubiony miesiąc w roku. Uwielbiam atmosferę świąt, kocham światełka porozwieszane na drzewach, na domach i w oknach. Zawsze zachwycam się zapachem pierników dobiegającym z małych kafejek, które wprowadzają świąteczną atmosferę. A już najmocniej, najżarliwiej kocham nasz wrocławski świąteczny kiermasz,który zachwyca bogactwem kolorów, smaków i barw. W tym roku kocham grudzień jeszcze z jednego powodu - za rok będę brała ślub cywilny w tym miesiącu. Już nie mogę się doczekać, wyobrażając sobie przenikliwy ziąb, ciepłe futro, sukienkę a'la Cukrowa Wróżka z Dziadka do Orzechów i najważniejsze - mojego mężczyznę przy boku. :) Brzmi cukierkowo, ale to właśnie to, co wyobrażam sobie częściej niż ten ślub "właściwy", majowy, z tabunem gości, pełną fetą, przepychem, długą kiecą i francją elegancją. Ten grudniowy będzie taki "nasz" bez szalonych pomysłów mojego taty, któremu marzy się wjeżdżający na salę dzik z petardą w dupie albo teściowej, która chciałaby zainscenizować teatrzyk po francusku (nie, nie znam francuskiego.). Będzie cicho,skromnie,intymnie. Chcę widzieć tżta w ciepłym swetrze i zimowych butach. Siebie w krótkiej sukience. I wianku z ostrokrzewu.

To będzie za rok.

W tym roku jeszcze nie ma żadnych planów dotyczących tego małego,cichego,pierwszego ślubu. Jednakże zbliża się inna cudowna okazja, jaką są Mikołajki i święta Bożego Narodzenia. Sporo osób uważa,że dawanie prezentów jest bez sensu, bo przecież można sobie kupić samemu jak się potrzebuje, a to takie na siłę, bez sensu, do kitu. No cóż - ja się z tym całym, calutkim sercem nie zgadzam.Od miesiąca już chodzę po sklepach szukając prezentów dla najbliższych. Niebywałą radość sprawia mi szperanie w drobiazgach i wynajdywanie czegoś, co może sprawić radość. Jednakże oprócz tego, że biorę ślub oraz uwielbiam dawać prezenty, zdradzę o sobie jeszcze jedną rzecz- jestem też studentką, co oznacza, że kasą generalnie nie szastam na prawo czy lewo. W związku z tym, w dzisiejszym poście pomysły na niskobudżetowe prezenty dla najbliższych, które sprawią taką samą, a czasem nawet większą radość niż mega drogie gadżety. Sporo z niżej przedstawionych propozycji już przetestowałam na swojej rodzinie - SPRAWDZONE! :D

1.Pudełko DIY np. z babeczkami

2.Kapciuchy 
pinterest.com

3.Malowana ręcznie torba / koszulka

polyvore.com
 
pinterest.com

4.Breloczek do kluczy, telefonu, torby z filcu


5. Ręcznie robione pralinki (moje ukochane to 1.Płatki owsiane+miód+ kakao -uformowane kulki 2. Mascarpone + czekolada - kulki obtoczone w migdałach ) 
buszujaawkuchni.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz